مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سال 1394خبرداد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سال 1394خبرداد .

    به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد،: حبیب ا... کارگر ضمن اعلام اين خبر بیان داشت: توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سال 1394 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 12-5-1394 آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 14-5-1394 ادامه می یابد.

وي افزود: مرحله كتبي دومین دوره آزمون ادواری سال 1394 به صورت هماهنگ كشوري در مورخ 16 مرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.

کارگر با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون ها  می توانند  از تاریخ  12-5-94  تا تاریخ  14-5-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه وکارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

کارگر بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش وارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا